یزدفردا: استاندار یزد با اشاره به حمایت کامل مجموعه استان از جوانان و ورزشکاران شاخص و پیشرو یزد، گفت: بدون هیچ خلل و توقفی و حتی با انگیزه و مصمم‌تر برای داشتن یزدی آباد و پیشرفته و جامعه ورزشی پیشرو و موفق تلاش خواهیم کرد.

به گزارش یزدفردا: جمعی از ورزشکاران و روسای هیئت های ورزشی استان، به منظور تسلیت شهادت حضرت آیت اللّه رییسی(ره) و همراهان گرامی ایشان با استاندار یزد دیدار کردند.
 
استاندار یزد در جریان این دیدار، با تقدیر از حضور تاثیرگذار و ارزشمند جامعه ورزشی استان در رویدادها و مناسبت‌های مختلف در دولت سیزدهم، اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی دولت را با یک روحیه ورزشی اداره و فارغ از خط و خطوط سیاسی به مردم خدمت کرد.
 
مهران فاطمی با بیان اینکه «ورزش» تمامی قشرهای جامعه را کنار یکدیگر قرار می‌دهد، تصریح کرد: تلاش و فعالیت تا آخرین لحظه از مهمترین ویژگی‌های «ورزشکاران» است و رئیس جمهور شهید کشور نیز با همین خصوصیت در سفرهای استانی حاضر می‌شدند.
 
وی با اشاره به اینکه شهید آیت الله رئیسی همواره بر دیدار با تمامی قشرهای جامعه به ویژه ورزشکاران و جوانان تاکید داشتند، گفت: بر این اساس استانداران کشور به صورت ماهیانه، فصلی و سالیانه نسبت به ساماندهی جوانان و جلسات ورزشی ارزیابی می‌‌شوند.
 
استاندار یزد در ادامه به علاقه و ارادت قلبی آیت الله رئیسی به یزد و یزدی‌ها اشاره و عنوان کرد: محبوبیت آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، تلاش دکتر امیرعبداللهیان؛ وزیر امور خارجه و دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و فداکاری سردار موسوی سرتیم محافظان رئیس جمهور مثال زدنی بود.
 
فاطمی در پایان با اشاره به حمایت کامل مجموعه استان از جوانان و ورزشکاران شاخص و پیشرو یزد، خاطرنشان کرد: بدون هیچ خلل و توقفی و حتی با انگیزه و مصمم‌تر برای داشتن یزدی آباد و پیشرفته و جامعه ورزشی پیشرو و موفق تلاش خواهیم کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا